Minggu, 27 Februari 2011

Dialog Bahasa Jawa dan Inggris

DIALOG BAHASA JAWA DAN INGGRIS

Javanese Ngoko: Piye Kabare?
Javanese Kromo: Panjenengan Pripun Warto'e?
Indonesian/Malay: Apa kabar? or Bagaimana kabar anda?
English: How are you? or How have you been?. Javanese Ngoko: Aku Apik Wae, Piye Karo Kowe/Sampeyan?
Javanese Kromo: Kulo Sae Mawon, Pripun Kalih Panjenengan?
Indonesian/Malay: Aku baik-baik saja, bagaimana dengan anda?
English: I am fine, how about you?. Javanese Ngoko: Sopo Jenenge Kowe?
Javanese Kromo: Panjenengan Sinten Namine?
Indonesian/Malay: Siapa nama anda?
English: What is your name. Javanese Ngoko: Jenengku John
Javanese Kromo: Nami Kulo John
Indonesian/Malay: Nama saya John
English: My name is John. Javanese Ngoko: Suwun/Matur Suwun
Javanese Kromo: Hatur Nuwun/Matur Nuwun
Indonesian/Malay: Terima kasih
English: Thank you. Javanese Ngoko: Kowe Arep Ngombe Opo?
Javanese Kromo: Panjenengan Ajeng Ngunjuk Menopo?
Indonesian/Malay: Anda mau minum apa?
English: What do you want to drink?. Javanese Ngoko: Kopi Wae, Mas/Pak!
Javanese Kromo: Kulo Ajeng Ngunjuk Kopi Mawon, Pak!
Indonesian/Malay: Saya ingin minum segelas kopi, Pak!
English: I want to drink a glass of coffe, Sir!. Javanese Ngoko: Aku Tresno Karo Kowe, Ndhok!
Javanese Kromo: Kulo Asmoro Kagem Sampeyan, Dhek!
Indonesian/Malay: Aku jatuh cinta padamu, dik!
English: I am falling in love with you, lady!. Javanese: Witing Tresno Jalaran Soko Kulino (proverb)
Indonesian/Malay: Cinta datang karena terbiasa
English: Love comes from the habitual.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar